but baby, you don´t know a thing about me!

Hejhej, jessica här! har inte blivit så mycket intressant bloggande på senaste av varken mig eller julia.. men vi ska försöka bättra oss!!
iaf efter skolan gick jag med julia ner till stan och kollade lite, hon köpte en massa grejer osv. sen åkte jag hem och RED som jag inte har gjort på flera månader nu, jappjapp. sen gick jag bort till mormor o morfar och fikade lite. Sen har jag inte gjort så mycket annat, hjälpt mamma med lite saker oså, skönt att ägna lite tid med familjen med tyckerjaaaa:)!
här har ni lite bilder från de senaste dagarna!! :)

I skolan & Tacokväll osv hos julias pojkvän
Tripplade Julias hår & Sen hade jag tråkigt på engelska lektionen heheee
Jonas och Felicia &  Så gjorde jag en söt hollywood look på Lina! :)
Min outfit någon dag förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0